GRIJP JE KANS

adverteren in bing?

Google mag dan wel marktleider zijn, vergeet ook zeker Bing niet. Adverteren met Bing Ads levert vaak goedkoop extra verkeer op van goede kwaliteit. Desondanks zijn veel bedrijven nog niet actief bezig met Bing Ads. Een mooie kans voor jou! Benieuwd of Bing Ads iets voor jou is? We praten je graag even bij.

ONLINE SUCCES MET BING ADS

WAAROM JIJ DIT OOK WILT

Kwalitatieve bezoekers

Bezoekers vanuit Bing spenderen over het algemeen meer tijd op de website, bekijken meer pagina's en klikken minder snel direct weg. Een betere engagement dus.

Lagere klikkosten

Je betaalt net als bij Google voor iedere klik op je advertentie. De klikkosten liggen voor Bing wel een stuk lager. Dat is goedkoop websitebezoekers trekken. Fijn hè?

Minder concurrentie

Bedrijven hebben Bing Ads nog niet massaal gevonden. Dat is mooi meegenomen voor jou. Wees zichtbaar op de plekken waar jouw concurrentie nog niet te vinden is.

Over Bing Ads

Google Ads en Bing Ads (ook wel bekend als Microsoft Ads) kennen veel overeenkomsten. Via Bing Ads zet je campagnes op, kies je de juiste zoekwoorden en biedingen en jouw advertenties worden weergegeven in de Bing zoekmachine.

Ook voor webshops is Bing Ads interessant. Want we hebben er even op moeten wachten, maar inmiddels is het ook mogelijk om – naast de reguliere zoekcampagnes – Shopping campagnes op te zetten. Dit zijn advertenties met productvermeldingen, zoals deze ook al een tijdje in Google te zien zijn. Wanneer je op het product klikt word je direct naar de bijbehorende productpagina van de aanbieder doorgestuurd. Easy shopping!

 Adverteren in Bing op mobiel

 

Waarom je nu moet starten met Bing Ads

We winden er geen doekjes op: je kunt minder bezoekers vanuit je Bing campagnes dan vanuit Google Ads verwachten. Daar tegenover staan de relatief lage kosten per klik (de prijs die je betaalt voor een klik op je advertentie) en aanzienlijk minder concurrentie. En dát biedt kansen.

De kosten om te adverteren in Google kunnen in sommige branches aardig oplopen. Je kunt Bing Ads daarom prima naast Google Ads inzetten voor de zoektermen die te duur zijn in Google.

Er valt ook wat te zeggen over de kwaliteit van bezoekers via Bing. Over het algemeen bekijken deze bezoekers gemiddeld meer pagina’s per bezoek, besteden ze meer tijd op de website en hebben ze een lager bouncepercentage. Kwaliteit over kwantiteit, toch?

Bovendien wint Bing steeds meer marktaandeel. De Bing zoekmachine staat namelijk standaard ingesteld op alle Windows computers en laptops. Bing Ads is daarom een waardvolle en relatief goedkope aanvulling op Google Ads of andere online marketing kanalen. Dit geldt ook voor het marktaandeel van Bing in andere landen binnen en buiten Europa. Adverteren in Bing is daarom ook interessant voor internationale spelers.

Grijp deze kans

Starten met Bing Ads?

Wees de concurrentie voor en profiteer van de lagere klikkosten voor Bing Ads. Hebben we je overtuigd? Van strategie tot uitvoering en van beheer tot het instellen van de meetbaarheid – we staan voor je klaar. Twijfel je nog of adverteren in Bing ook voor jou interessant is? We denk graag met je mee.

Contact opnemen Lees meer over zoekmachine adverteren

Zij gingen je voor

Trots op onze klanten

Een aantal klanten waar wij al jaren met veel plezier websites, webapplicaties en online marketing campagnes voor ontwikkelen.

Mogelijk Vastgoedfinancieringen
Rodeo Software
Brainnet
Rebel & Rose
Bergnet
Van Vliet Duurzaamhout
ATM-Chiptuning
ActivLease
Websteen

Heb jij ook een leuke uitdaging voor ons?

We gaan hem graag samen met je aan! Neem contact op, dan vertellen we je alles dat je wil weten:

Websteen