Achtergrond 30 januari 2023 2 min
Websteen heeft per 1 januari een content marketeer in dienst. Kirsten heeft een opleiding communicatie op zak en is gespecialiseerd in content marketing. Zij heeft als content professional in de afgelopen jaren ruime ervaring opgedaan in het creëren en optimaliseren van vraaggerichte content voor kleine en grote organisaties.
Hoe is Kirsten bij ons terecht gekomen? Zij vertelt het je graag. “Ik liep tegen de functie bij Websteen aan en was direct enthousiast. Een functie met uitdaging, verantwoording en groeimogelijkheden. En dat in een flexibele organisatie met korte lijntjes. De prettige sfeer en het persoonlijke contact vielen mij direct op. Ik heb eerder gewerkt aan bureauzijde en dit beviel mij toen erg goed. Ik ben van mening dat, als je ergens enthousiast van wordt en het je hart sneller laat kloppen, je dat zeker verder moet onderzoeken. Voor mij zijn passie, inzet en plezier in het werk enorm belangrijk”.
Als content marketeer zal Kirsten zich o.a. gaan richten op het vertellen van het verhaal van Websteen. Zo zal zij resultaatgerichte content voor Websteen en onze eigen kanalen gaan schrijven en optimaliseren.
“Een blog, social post, landingspagina of nieuwsbrief? Ik draai mijn hand er niet voor om. Ik ben namelijk een échte doener, organisator en planner. Er stond direct een leuke opdracht vol met uitdaging, verantwoording en afwisseling voor mij klaar. Ik kijk ernaar uit om in de komende periode mijn ervaring en vaardigheden in te zetten om de functie verder vorm te geven. En natuurlijk ga ik ervoor om mijn collega’s beter te leren kennen. Ik heb er enorm veel zin in om creatieve samenwerkingen aan te gaan en om te ontdekken hoe wij samen voor het beste resultaat voor Websteen en haar klanten kunnen gaan”.
Kirsten heeft als content professional ruime ervaring opgedaan in het creëren en optimaliseren van vraaggerichte content voor kleine en grote organisaties.