Direct contact: 035 - 52 51 676 / info@websteen.nl
|

Kennissessie "De online marketing aanpak uit 1925"

Tijdens de roerige jaren 20 publiceerde E.K. Strong het AIDA-marketingmodel dat op menig bedrijfseconomische opleiding nog steeds in de eerste les marketing wordt behandeld. Wij gebruiken dit model nog steeds! Wil je weten hoe dit werkt in een succesvolle online marketingstrategie voor jouw organisatie? Kom dan naar onze kennissessie.

Kennisessie online marketing op donderdag 28 maart

Op donderdag 28 maart organiseert Websteen een kennissessie over online marketing. In een kleine 2 uur wordt je aan de hand van het AIDA model ( Weet u het nog? Les 1 marketing: Attention, Interest, Desire en Action ) duidelijk welke online marketing mogelijkheden er zijn en hoe je deze volgens je eigen strategie in kunt zetten. We pakken één online marketing kanaal - Google Ads - er uit en zoomen in op de specifieke mogelijkheden daarvan. Je bent welkom vanaf 15.30 uur. De kennissessie duurt tot 17.30, waarna er nog de gelegenheid is voor discussie en netwerken. De deelname is gratis. Meld je snel aan, er zijn slechts enkele plaatsen beschikbaar.

Informatie en aanmelding

Uw sparring partners

De kennissessie wordt geleid door Leo Verkaik en Dominique Vogel. Beiden mede-ondernemer en online marketeer bij Websteen. "Hoe ga je weloverwogen met online marketing aan de slag, met een strategie?" is de vraag van onze klanten waar zij zich dagelijks mee bezig houden. Tijdens de sessie zullen zij jou hier antwoorden op geven waar je direct iets mee kan.

Voor wie is deze kennissessie bedoeld?

De inhoud van de kennissessie is afgestemd op ondernemers en managers met een jaarlijks marketing-communicatiebudget van 20K of meer. Gezien de strategische aanpak die behandeld wordt, is de kenissessie ook nuttig voor marketing-communicatie managers. Na de sessie is er de gelegenheid om met ondernemers met dezelfde online marketing uitdagingen te netwerken en discussiëren.

Waarom het AIDA-model?

Om in deze tijd onderscheidend zijn met online marketing en een rendabele campagne op te kunnen zetten zul je veelal meerdere kanalen in moet zetten. Een effectieve multi-channel strategie kun je zeer eenvoudig en snel uitwerken in het AIDA-model.

Informatie en aanmelding

Let op! Heb jij nog geen strategie voor de inzet van online marketing? Inmiddels zijn er al 3 concurrenten die ook bovenaan in Google staan. Zonder strategie en met slechts 1 kanaal ga je de wedstrijd niet winnen en zullen jouw online marketing activiteiten nooit echt rendabel zijn. Wil je weten hoe je zo'n strategie aanvliegt? Kom dan naar deze sessie.

Terug naar het overzicht

Home>Blog>Internet marketing>Kennissessie "De online marketing aanpak uit 19...