De Wolfskamerloop 2022 komt steeds dichterbij. Ook dit jaar is Websteen weer goudsponsor, zijn we met een bedrijventeam vertegenwoordigd en zal je diverse Websteen-lopers in de inmiddels bekende witte shirts zien rondrennen. Speciaal voor de Afzet (het clubblad van AV Zuidwal) is er een interview gehouden met Dennis en Roy. Het interview is hieronder te lezen.

Tweelingbroers Dennis en Roy Jongerden van WebsteenHet interview met tweelingbroers Dennis en Roy Jongerden (39), begint met een rondleiding. Het even smaakvol als praktisch ingerichte kantoor op een ruime lichte locatie is sinds kort voorzien van een jaloersmakende ‘gym’ achter de vergaderruimte.

Boven is aan de voorkant de Blaricummermeent te zien; op één-hoog-achter zijn in de verte de geluidsschermen van de A27 zichtbaar. Samen zijn Dennis en Roy directeur van Internetbureau Websteen, Gouden sponsor van AV Zuidwal. De broers zijn nauwelijks uit elkaar te houden. Roy, met glimlach: “Vroeger had ik een rode bril en Dennis draagt vandaag een korte broek.” Hij wijst nog op een gering verschil in haarlengte. De verslaggever van De Afzet ziet vooral de overeenkomsten.

Maar terzake: Wat is jullie doelgroep? Roy: “In de eerste plaats het MKB. Verder werken we ook graag voor stichtingen en scholen.” Dennis: “Zo hebben we recent voor alle 108 basis- en middelbare scholen in Almere een platform ontworpen en ontwikkeld voor het zoeken en boeken van culturele activiteiten voor alle 35.000 leerlingen (collage-almere.nl).Onze opdrachtgevers komen uit het hele land, van Groningen tot Maastricht, maar toch werken we ook graag in de regio. Natuurlijk gaan de contacten vooral online, maar het is goed als mensen langskomen voor een kennismaking of om projecten door te spreken. Dan zien ze met eigen ogen dat het cliché dat onze beroepsgroep vooral werkt vanuit donkere zolderkamertjes, allang niet meer klopt. We kunnen voor iedereen een mooie website of webapplicatie maken. Dit doen wij met onze no-nonsense aanpak en de focus op kwaliteit.

Bij Websteen doet een vrolijke anekdote de ronde: ‘Roy heeft nog nooit een website gemaakt; toch is hij eigenaar van een internetbureau’. “Dat is juist goed” legt Roy uit. “Zo kijk ik met andere ogen en frisse blik naar een project en ben ik vooral bezig met het voortraject.”

Het spreekt voor zich dat de website van Websteen de toets der kritiek glansrijk kan doorstaan. Tijdens dit interview verschijnen diverse onderdelen op groot scherm in de vergaderzaal, de ‘wall of fame’. Wie websteen.nl intikt ziet aanstekelijke leuzen als: ‘Al bijna 20 jaar het leukste internetbureau uit het Gooi’. Bij het zien van de diverse foto’s krijg je meteen een goed gevoel. Alle achttien medewerkers staan er gekleurd op, inclusief de beide directeuren. Op een andere foto staat de hele groep in de witte loopshirtjes met het Websteen logo, alsof ze al aan de start staan van de aanstaande Lidl Wolfskamerloop. Zover is het nog niet, maar ze zijn allemaal uitgenodigd om mee te lopen op zondag 30 oktober, met familie, vrienden, klanten en andere belangstellenden, of om het bedrijfsteam aan te moedigen.

De inmiddels historische ‘WKL’ vindt dit jaar voor de 72e (!) keer plaats, sinds 1981 georganiseerd door AV Zuidwal en de afgelopen acht jaar met de toevoeging Lidl. Dennis: “We hebben echt een klik met Zuidwal. Met onze eigen groep fanatieke lopers willen we er de laatste zondag van oktober weer een feestje van maken, waarbij alle betrokkenen welkom zijn.” Op de website staat het er zo: ‘Wij zijn dol op dingen met elkaar vieren. Of dit nu na een werkweek is of tijdens een van onze bedrijfsuitjes, gezellig is het zeker!’  Dennis: “Drie jaar geleden won Websteen de wisselbeker. Het zal nog spannend worden!

Wie bij Websteen wil werken, moet zeker de volgende oproep bekijken: ‘Vind de vacature die bij je past: managing director, content marketeer of ervaren Laravel developer.’ Waarvan akte!

Bekijk onze vacaturesRen mee met de Wolfskamerloop
 

Home Blog Sportieve broers Dennis en Roy klaar voor de toekomst

Nog niet uitgelezen? Mooi.