Blogs 28 oktober 2022 2 min
Een tekst op je site toevoegen, een foto verkleinen, een video uploaden, een pagina verwijderen of juist toevoegen; met ons gebruiksvriendelijke CMS kan het allemaal. Toch kan het gebeuren dat je er zelf even geen tijd voor hebt. Ons supportteam staat voor je klaar om dit voor of samen met je te doen. Eén telefoontje naar 035 – 52 51 676 of mailtje naar support@websteen.nl is genoeg. Hierbij is het natuurlijk ook fijn om grip te houden op de supportkosten. En dat kan eenvoudig met onze support strippenkaart.
De support strippenkaart is een makkelijke online tool, waarbij je inzicht houdt in de hoeveelheid supporttijd. Je kiest zelf hoeveel uren je op de support strippenkaart wilt zetten, deze reken je eenvoudig af met iDEAL (of in overleg met ons via een factuur). Heb je een vraag, dan houden wij per 5 minuten de tijd bij die we nodig hebben voor je vraag. Zodra we je vraag hebben opgelost, ontvang je een e-mail met de afgeschreven strippen. Mede-oprichter van Websteen Dennis Jongerden: “Wij bieden met deze support strippenkaart extra service en gemak. Het scheelt met kleine supportvragen een hoop administratief gedoe en het biedt ruimte om ons even snel te bellen of te mailen. Natuurlijk is ons CMS ontzettend makkelijk in gebruik, maar het komt voor dat je zelf geen tijd hebt om die mooie blog-post te plaatsen. Voor ons een paar minuutjes werk en jij kunt weer door!”
Met de support strippenkaart kies je zelf of je 1, 2, 4 of meer uren wilt inkopen. Die uren zetten we op de strippenkaart en reken je af. De supporturen blijven gewoon geldig zolang je website bij ons draait. Zodra we door de uren heen zijn, krijg je van ons een melding met de vraag of je opnieuw een strippenkaart wilt aanschaffen. Met de support strippenkaart houd je overzicht zonder administratief gedoe.
Wij kiezen altijd voor heldere taal, houden niet van bla-bla en stropen graag snel de mouwen op. We zijn doeners die met je meedenken. Dat is nog eens no-nonsense.