Hoe snel reageren jullie als ik vragen heb of aanpassingen wil laten doorvoeren?We durven wel te zeggen: heel snel. Heb je een vraag of wil je een aanpassing of uitbreiding door ons laten doorvoeren? Dan bel of mail je ons gewoon tijdens kantooruren (035 - 52 51 676). We hebben geen ticket-systeem want klanten zijn voor ons geen nummer, het verlenen van persoonlijke service en support staan bij ons hoog in het vaandel. Na je belletje of e-mailtje voert één van onze supportmedewerkers de werkzaamheden gewoonlijk binnen hooguit 1 of 2 werkdagen voor je uit, afhankelijk van de aard en omvang van de werkzaamheden natuurlijk. Kleine aanpassingen voeren we eventueel direct voor je uit terwijl we telefonisch contact hebben.

Het geheim van onze snelle support?

Wat het geheim is van onze ongekend snelle support? Dat is er niet. We zijn een middelgroot en daardoor heel flexibel internetbureau met een goed bemande/’bevrouwde’ support-afdeling. Onze specialisten staan tijdens kantooruren paraat om klantenvragen helder te beantwoorden en aanpassingen aan je website door te voeren. Daar komt bij: we weten uiteraard als geen ander de weg in ons Content Management Systeem. Enerzijds omdat we het zelf ontwikkeld hebben en continue doorontwikkelen, anderzijds omdat we er dagelijks mee werken. In een uitzonderlijk geval kan het zijn dat al onze supportspecialisten niet beschikbaar zijn. Vervelend natuurlijk, want je wilt waarschijnlijk direct geholpen worden. Krijg je onverhoopt niet direct contact met één van onze supportspecialisten, dan bellen we je dezelfde dag of anders uiterlijk de volgende dag terug. We onderscheiden twee soorten werkzaamheden op het gebied van support (tijdens kantooruren). Onderstaand gaan we daar op in.

Kleine werkzaamheden

Tot wat wij noemen ‘kleine werkzaamheden’ behoren onder andere ondersteuning bij contentzaken, supportvragen of uitbreidingen/aanpassingen aan je website die we vaak in een paar minuten tot hooguit 1 à 2 uur voor je kunnen uitvoeren. Voor deze werkzaamheden hebben wij een support strippenkaart. Die schaf je bij voorkeur voorafgaand aan onze support online bij ons aan. Heb je een spoedje maar nog geen support strippenkaart? Geen probleem, eventueel is het ook mogelijk dat we spoedeisende werkzaamheden eerst uitvoeren en jij de support strippenkaart achteraf aanschaft. Veel klanten maken gebruik van onze strippenkaart omdat ze hiermee verzekerd zijn van een snelle support en een aantrekkelijke korting krijgen op het reguliere uurtarief.

Hoe onze support strippenkaart werkt? Heel makkelijk. Via onze online tool heb je 24/7 inzicht in het aantal nog beschikbare supportstrippen. De supporttijd houden we bij per 5 minuten. De bij ons ingekochte supporturen vervallen niet aan het eind van een jaar. In een volgend jaar neem je ze gewoon mee. Als je supportstrippen op zijn ontvang je via e-mail automatisch een melding. Als je wilt kun je dan direct online een nieuwe strippenkaart aanschaffen. We indexeren de prijzen voor strippen jaarlijks, bij aanschaf van nieuwe strippen betaal je altijd het meest recente tarief.

Prijzen van de support strippenkaart

Functionele/technische aanpassingen en uitbreidingen

Naast de hiervoor vermelde ‘kleine werkzaamheden’ onderscheiden we functionele/technische aanpassingen die in de regel meer dan 2 uur kosten of waarvan wij op basis van onze ervaring inschatten dat die meer tijd kosten dan je zelf zou verwachten. Deze werkzaamheden lopen standaard niet via onze support strippenkaart. Bij dit soort werkzaamheden stellen we vooraf een offerte voor je op. Hiermee wordt je achteraf nooit verrast.

Meer weten over onze verschillende uurtarieven?

Bekijk onze uurtariefpagina

Vraag maar raak
Zullen we een kopje koffie drinken?

Neem contact op, dan vertellen we je alles dat je wil weten:

Zullen we vrijblijvend afspreken?

  Vrijblijvend kennismaken met Websteen?
Voorblad van de Websteen whitepaper: alles wat je moet weten over maatwerk websites

Hé... wacht even!

Een nieuwe maatwerk website; dat zou je wel willen, maar waar moet je beginnen? In onze whitepaper hebben we de belangrijkste zaken voor je op een rijtje gezet.

Ja, ik wil de whitepaper aanvragen

Misschien later

Home Kennisbank Hoe snel reageren jullie als ik vragen heb of aanpassingen wil laten doorvoeren?