Direct contact: 035 - 52 51 676 / info@websteen.nl
|
De online marketing aanpak uit 1925

De online marketing aanpak uit 1925

Kennissessie donderdag 28 maart van 15:30 tot 17:30 uur

Tijdens de roerige jaren 20 publiceerde E.K. Strong het AIDA-marketingmodel. Wij gebruiken dit model nog steeds! Wil je weten hoe dit voor jou kan werken in online marketing? Kom dan naar onze kennissessie.

Datum : Donderdag 28 maart van 15:30 tot 17:30 uur
Prijs gratis deelname*
Deelnemers 8
Locatie Websteen, Binnendelta 9r, Blaricum

Tijdens de roerige jaren 20 publiceerde E.K. Strong het AIDA-marketingmodel dat op menig bedrijfseconomische opleiding nog steeds in de eerste les marketing wordt behandeld. Wij gebruiken dit model nog steeds! Wil je weten hoe dit werkt in een succesvolle online marketingstrategie voor jouw organisatie? Kom dan naar onze kennissessie.

Meld je aan

De letters AIDA staan voor Attention, Interest, Desire en Action. Het model gaat er in principe van uit dat er geen action kan plaatsvinden, wanneer er geen attention is gecreëerd, opgevolgd door twee tussenstappen. De action wordt veelal geïnterpreteerd als de uiteindelijke aanvraag of aankoop van de klant. De attention wordt gezien als het eerste contactmoment dat je met iemand hebt.

Wij gebruiken dit model nog steeds voor de campagne strategieën van onze klanten. Dit model is makkelijk uit te leggen en leent zich perfect om hierin de online marketingmogelijkheden te plaatsen.

De inhoud van de kennissessie

Je leert de online marketingmiddelen en hun mogelijkheden van nu kennen, ingedeeld binnen het AIDA model met speciale aandacht voor Google Ads. Je komt er achter hoe je het AIDA model in kunt zetten als basis voor jouw online marketingstrategie.

Praktische informatie

15:30 uur koffie ontvangst en netwerken
16:00 uur deel 1:
Het vertrouwde AIDA model uit 1925 toegepast op online marketing anno nu
16:45 uur pauze
17.00 uur deel 2:
Één kanaal nader bekeken: Google Ads - "for closing the deal"
17:30 uur afsluiting en netwerken tot 18.00 uur

Uw sparring partners

Hoe formuleer je een online marketing strategie? Hoe vertaal je dat naar concrete acties voor je organisatie of communicatiebureau? En hoe verhoudt deze strategie zich in jouw bedrijf ten opzichte van de operatie en commercie? Deze vragen krijgen wij dagelijks van onze klanten. En wij willen jou daar ook bij helpen.

 

Leo Verkaik

Leo Verkaik
Online marketeer & co-owner

 

Dominique Vogel

Dominique Vogel
Online marketeer & co-owner

 

"Zien we jou ook op de kennissessie?"

Meld je aan

Eenvoudige, maar effectieve multi-channel strategie met het AIDA-model

Hoe kun je in deze tijd onderscheidend zijn met online marketing? Of hoe kun je nog rendabel een online marketing campagne opzetten. Inmiddels zijn er al 3 concurrenten die ook al bovenaan in Google staan. Een multi-channel strategie is de oplossing in de zoektocht naar de online marketing aanpak die het meest oplevert. Maar hoe? Aan de hand van het AIDA-model laten we zien hoe je verschillende kanalen gelijktijdig effectief kunt inzetten.

* Wanneer deelnemer niet verschijnt, wordt er een no-show-fee van € 95,- exclusief btw in rekening gebracht.

HomeKennissessie online marketing