Direct contact: 035 - 52 51 676 / info@websteen.nl
|

Bereik je klanten met gerichte e-mail marketing

E-mail marketing Over reclameboodschappen via de e-mail zijn de meningen nogal verdeeld. Vaak hoor je dat mensen de e-mails toch niet openen en direct op de ‘delete’ toets drukken. De reden hiervoor is dat er in de praktijk niet goed genoeg wordt nagedacht over het inzetten van e-mail marketing. Er worden lukraak e-mails verstuurd naar het klantenbestand zonder dat duidelijk is wat hun behoefte is. Een goed voorbeeld hiervan is iemand die net een nieuwe auto heeft gekocht. Deze klant zit niet te wachten op een e-mail over korting op een nieuw model maar wil juist korting op een onderhoudsbeurt. Succesvolle e-mail marketing moet aan een paar eisen voldoen en daar kan Websteen je goed mee helpen.

Online nieuwsbrieven versturen

E-mail marketing is dé manier om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten aan te trekken, waardoor je naamsbekendheid wordt vergroot en er meer verkoop te genereren is. Digitale nieuwsbrieven vormen een effectieve manier binnen e-mail marketing om (potentiële) klanten op de hoogte te houden met relevante informatie over je bedrijf en over de markt. Via nieuwsbrieven blijven klanten aan je gebonden en kun je hen op een persoonlijke manier bereiken. Op basis van jouw huisstijl ontwerpen wij een nieuwsbrief template die je zelf kunt vullen met tekst, afbeeldingen en links. Ben je daarnaast op zoek naar iemand die ook daadwerkelijk de nieuwsbrieven verzendt naar je klanten? Ook in dat geval staat Websteen voor je klaar.

Persoonlijke e-mail marketing

De kennis en ervaring van Websteen gaat verder dan een digitale nieuwsbrief in de huisstijl van jouw bedrijf. We helpen je graag bij het inzetbaar maken van je klantenbestand door je e-mails in te zetten om bijvoorbeeld persoonlijke aanbiedingen naar je klanten te versturen. Een belangrijke eis die wij hieraan stellen is dat het altijd persoonlijk moet blijven want niemand hecht waarde aan geautomatiseerde berichten. Een voorbeeld hiervan is het gebruik van de voornaam in de onderwerpregel waardoor we de interesse van de klant wekken. Zo vergroot je de kans dat de e-mail wordt geopend. Doordat wij het persoonlijk maken, blijf jij on-top-of-mind bij de klant!

Terug naar Content marketing