Direct contact: 035 - 52 51 676 / info@websteen.nl
|

Rapportage en evaluatie middels ons SEO-rapport

Met verschillende tools houden wij de voortang van de zoekmachine optimalisatie in de gaten. Onze bevindingen leggen we vast in het SEO-rapport. We houden je periodiek op de hoogte en nemen het SEO-rapport op gezette tijden met je door. Wij geven je informatie over zoekmachine optimalisatie en overleggen met je hoe je verbeteringen het best kunt doorvoeren. Het SEO-rapport bevat de volgende onderdelen:

  • Zoekwoorden analyse
  • Concurrentieanalyse
  • Techniek
  • Content
  • Linkprofiel
  • Google Analytics (conversies, leads)

rapportage en evaluatie

Het belang van rapporteren

Ons rapport is niet alleen voor jou nuttig, maar ook voor ons om de gehele optimalisatie te meten. Het voordeel van deze meetbare marketing is dat we tijdig kunnen bijsturen op het gebied van planning en budget, waardoor de wederzijdse doelstellingen kunnen worden behaald. Niemand houdt van stoffige rapporten die in de onderste lade van je bureau belanden. Daarom zijn onze rapporten overzichtelijk en eenvoudig te begrijpen zodat iedereen binnen jouw bedrijf ermee aan de slag kan.

Aan het einde is het tijd om de gehele zoekmachine optimalisatie met elkaar te analyseren en te evalueren. Hierbij kijken we naar de complete campagne, de bijstuurmomenten, (on)verwachte resultaten en andere factoren die hebben meegespeeld gedurende het proces. We richten ons in het gesprek ook op de toekomst en geven je graag advies over wat jij zelf nog meer kan doen. Uiteraard bieden wij je ondersteuning en blijven we betrokken bij je website. 

Rapportage en evaluatie middels ons SEO-rapport

Terug naar Zoekmachine optimalisatie