Direct contact: 035 - 52 51 676 / info@websteen.nl
|

Contentmarketing begint met de vraag: wat wil je vertellen?

Wat ga je vertellen aan jouw doelgroepen? Weet je dat nog niet? Lees dan eerst meer over een creatief concept als basis van goede communicatie. Als je wel weet wat je gaat vertellen kun je verder lezen over waar en wanneer je dat gaat doen.

 

Het bedrijven van contentmarketing heeft het hoogste resultaat wanneer je een contentplan hebt gemaakt. Onze marketeers liggen hier niet wakker van en gaan graag samen met jou aan de slag om dit in elkaar te zetten. We laten ook graag zien dat dit niet ingewikkeld is en jou helpt om consequent en frequent te gaan publiceren.

 

De nieuwsbrief als belangrijkste onderdeel van het contentplan

Communiceren via een nieuwsbrief kan zeer effectief zijn. De ontvangers van jouw nieuwsbrief zijn veelal namelijk een zeer relevante doelgroep. Deze personen hebben namelijk zelf aangeven jouw nieuwsbrief te willen ontvangen of het gaat zelfs om jouw eigen klanten. Het is de kunst om doelstellingen aan de nieuwsbrief te koppelen en te zoeken naar de juiste frequentie van verzending.

 


Wist je dat je de ontvangers van jouw niewsbrief kan retargeten?
Wij maken het mogelijk dat je een online adverteert, specifiek gericht op de ontvangers van jouwn nieuwsbrief. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact met ons op voor een afspraak.


 

Het blog om meer websitebezoekers te krijgen en personen aan je te binden

Er zijn succesvolle voorbeelden te vinden van bedrijven die met een goed blog extra online bereik hebben gerealiseerd. Het blog kun je inzetten om een community te vormen, waarmee je mensen aan je bindt. Bij een blog moet je je echter altijd afvragen, dat je vanuit de lezer moet denken; "What's in it for me?". Dus wat draagt jouw blog bij. Geef je een gratis tip, voorzie je iemand van informatie of vermaak je iemand met jouw blog. Voor jouw organisatie zal er een doelstelling vast moeten hangen aan het bloggen. Wil je alleen meer websitebezoekers of moet het aanvragen of bestellingen opleveren?

 

De rol van social media binnen het contentplan

Social media werkt alleen als je consequent en frequent aanwezig bent. Daarbij zul je de in te zetten media moeten afstemmen op jouw doelgroepen. LinkedIn, Facebook, Twitter, Pinterest en Instagram hebben ieder voor zich als social media andere gebruikers. Dit is iets waar veel bedrijven moeite mee hebben. Daarom werken wij altijd een duidelijke strategie uit. En dát kan op 1 A4'tje.

Daarom kies je voor Websteen

  • Voor elke ambitie een strategie
  • Snel en flexibel samenwerken
  • Alle disciplines in huis
  • 12 jaar ervaring
  • Meetbaar resultaat
Maak kennis Dennis Jongerden - Directeur Internetbureau Websteen

Wij werken o.a. voor:

  • Hema
  • Electro World
  • Phonak
  • ATM Chiptuning
  • Fit20
  • Mica IT
  • Stern groep
  • Mogelijk
Hebben we je interesse gewekt?
We leggen je graag alles uit over de mogelijkheden voor jouw onderneming
Neem contact op Websteen

Home>Online marketing>Contentmarketing