Direct contact: 035 - 52 51 676 / info@websteen.nl
|

Recruitment campagne voor Lekker HEMA! via Facebook

Uitdaging

HEMA heeft een compleet vernieuwd foodconcept ontwikkeld: Lekker HEMA! waarbij gezond, gemakkelijk en duurzaam eten centraal staat. En voor dit nieuwe foodconcept zijn uiteraard enthoustiaste foodlovers als personeel nodig. Hoe bereik je deze doelgroep en hoe overtuig je hen om zich in te schrijven voor de georganiseerde recruitmentdagen? De vestiging in Tilburg was het restaurant waar de pilot zou gaan plaatsvinden en dus onze target locatie voor de campagne. Maar de grootste uitdaging was de looptijd van de campagne... slechts 14 dagen!

 

Aanpak

Na een doelgroepanalyse is er een campagne concept bedacht waarbij de nadruk moest liggen op de échte foodie; de foodlover met een passie voor alles wat met eten te maken heeft en die hier met enthousiasme over kan vertellen. Door middel van Facebook LeadAds is het mogelijk om snel en eenvoudig leads te verzamelen en daarom meer dan geschikt voor deze campagne. Onze vormgever is aan de slag gegaan met opvallende en aansprekende visuals en heeft deze stijl daarnaast ook doorgevoerd in posters voor op verschillende (hogere) scholen in Tilburg.

 

Resultaat

Het is ons gelukt om binnen twee weken ruim 50 leads te kunnen doorgeven aan partij die de foodlovers zou gaan nabellen voor de uiteindelijke recruitmentdagen. HEMA was ontzettend blij met de hoge kwaliteit leads die wij hebben afgeleverd. Een groot compliment dat wij graag in ontvangst nemen!

Visuele producten voor de Hema

Het is altijd leuk om voor een groot bedrijf als HEMA aan de slag te gaan. Samen met de vormgeving hebben we een slim concept kunnen bedenken wat de doelgroep duidelijk aansprak. Het is fijn om terug te krijgen van de klant dat ze tevreden zijn met de resultaten en dat het mede dankzij onze inspanning mogelijk was om een geweldige pilot op te zetten!

Terug naar het overzicht

Home>Klanten>Facebook campagne voor HEMA