Situatie
Geveladvies had behoefte aan een nieuwe website. Zij waren op zoek naar een webbouwer die kon meedenken, adviseren en kon zorgen voor de realisatie. Er waren diverse doelen opgesteld voor wat Geveladvies met de website wilde bereiken. De website zou in eerste instantie als “digitale presentatie” ingericht moeten worden. De site zou naderhand ook ingezet kunnen worden als leadgenerator. Bij de nieuwe website was het van belang om Geveladvies als kennisorganisatie naar voren te laten komen.
Aanpak
We zijn gestart met een adviesgesprek samen met Astrid Warntjes van Lime C, onze partner voor communicatie vraagstukken. Hierin stond elkaar leren kennen centraal. Wij stelden vragen, luisterden en gaven advies op maat. Er is samen gekeken naar waar Geveladvies voor staat, wat de organisatie wilde bereiken en wat een passende manier was om dit verhaal te vertellen.
Om een goede website te kunnen realiseren zijn we verder gegaan met een technische uitwerking van de volledige website. In deze uitwerking was onder andere de sitestructuur inclusief alle benodigde functionaliteiten verwerkt. Er lag een passend functioneel en technisch plan aan de basis van deze website. Van grafisch ontwerp, front- en back-end development, inrichten van de testomgeving, eindcontrole tot de oplevering. Er is door al onze specialisten meegewerkt zodat er een passende maatwerk website werd opgeleverd.